značkový chiptuning

zvýšení výkonu - snížení spotřeby - chip tuning

Průvodce chiptuningem Co je chip-tuning
Před chiptuningem
Zvýšení výkonu - chiptuning
Double chip tuning
Po chiptuningu
Desatero Chiptuningu
Pravdy a mýty o chiptuningu
FAQ








Nehrozí poškození motoru? Poskytujete záruky na chiptuning?

Viděli jsme i takový případ, kdy po neodborné úpravě došlo v softwaru pouze ke zvýšení dávkování paliva (což mělo za následek nadměrnou kouřivost) a bohužel také zvýšení teploty, při které spíná ventilátor chlazení. Nic takového u nás nehrozí.

Samotnou úpravou softwaru v řídící jednotce, pokud je provedena správně, pro motor žádné riziko nehrozí. Poskytujeme záruku 24 měsíců nejen na řídící jednotku motoru a modifikovaný software, ale na základě záručních podmínek také na předem specifikované mechanické části motoru až do výše 5000 Euro.

Po provedené úpravě každý zákazník obdrží kromě CD se zálohou originálního software řídící jednotky svého vozidla také certifikát o provedené úpravě včetně záručního listu. Pokud se budete o automobil správně starat a dodržovat naše doporučení, životnost motoru se po úpravě prakticky nijak nesnižuje.

Nedojde po chiptuningu ke zvýšení spotřeby?

Spotřeba paliva ve vozidle je ovlivněna zejména stylem jízdy. Pokud byste dodrželi zcela stejný styl jízdy, dojde spíše ke snížení spotřeby. V praxi však spotřeba zůstává většinou na původních hodnotách, protože využíváte zvýšeného výkonu. Samozřejmě v případě agresivní jízdy bude spotřeba vyšší. Více v sekci Pravdy a mýty

Doporučujete používání long-life olejů?

Pokud tento typ oleje není pro daný typ motoru přímo předepsaný, pro běžnou jízdu nelze tyto oleje doporučit a to ani v případě, že jsou používány u nenachipovaného automobilu. Tento druh olejů je určený výhradně při jízdě na velmi dlouhých tratích a v městském provozu se jejich životnost zkracuje. Nelze se proto zcela spolehnout na to, že olej i po dlouhém servisním intervalu zajistí bezproblémové mazání a proto i s ohledem na jeho vyšší cenu tyto oleje ve většině případů nelze doporučit.

Bude po úpravě automobil splňovat emisní limity?

Samozřejmě ano. Všechny úpravy softwaru jsou prováděny tak, aby nedocházelo k překročení emisních limitů.

Má smysl chiptuning u vozů s benzínovým motorem bez turba?

I nepřeplňovaný benzínový motor má po úpravě lepší průběh točivého momentu a akcelerace je pružnější již od nižších otáček. Přestože nedochází k takovému nárůstu výkonu, jako u turbomotorů, je úprava na vozidle ihned patrná.

Montujete do vozidla nějaká přídavná zařízení?

Ne. Po úpravě u naší firmy odjíždí váš automobil ve stejném stavu, v jakém přijel. Jediné, co se změní, je software v řídící jednotce. Neprovádíme také žádné výměny řídících jednotek, řídící jednotka zůstává vaše, původní, mění se pouze software, popř. u starších verzí ŘJ, kde nelze provést přepsání dat v mikrochipu, provádíme jeho výměnu.

Poskytnete mi původní software, který byl v automobilu před načipováním, kdybych chtěl někdy v budoucnu vrátit vozidlo do původního stavu?

Samozřejmě. Veškerá data zálohujeme a v případě potřeby vám software na požádání poskytneme. Pokud váš automobil neumožnuje flashování a je nutné vyměnit původní chip za jiný, starý chip dostanete automaticky ihned po načipování.

Nebude po načipování problém s diagnostickou motoru?

Upravená řídící jednotka komunikuje se servisní diagnostikou naprosto stejně, jako řídící jednotka sériová. Mění se pouze hodnoty nastavení ovlivňující výkon.




Partneři: E-Chiptuning.cz | PowerTEC - značkový chiptuning | Filtry | Chiptuning SK | Měření výkonu a chiptuning |

Alfa Romeo | Audi | BMW | Citroen | Fiat | Ford | Hyundai | Kia | Mazda | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Opel | Peugeot | Renault | Seat | Subaru | Škoda | VW |



DPF filtry | DPF oprava | DPF renovace | Oprava filtru DPF | Regenerace DPF | Renovace a odstranení DPF | Reseni na DPF |