značkový chiptuning

zvýšení výkonu - snížení spotřeby - chip tuning

Průvodce chiptuningem Co je chip-tuning
Před chiptuningem
Zvýšení výkonu - chiptuning
Double chip tuning
Po chiptuningu
Desatero Chiptuningu
Pravdy a mýty o chiptuningu
FAQ






Pro bezproblémové fungování vozidla po provedení úpravy nastavení řídící jednotky motoru doporučujeme dodržovat určitá pravidla. Tato pravidla platí i pro všechny automobily se sériovou řídící jednotkou bez úpravy, s chiptuningem však dvojnásob.

Desatero chiptuningu:
  1. Dodržujte pravidelné výměny oleje a používejte pouze kvalitní maziva osvědčených výrobců. V žádném případě nepřekračujte intervaly výměny oleje.

  2. Pravidelně provádějte výměny vzduchového filtru při každé výměně oleje, popř. využijte sportovního vzduchového filtru.

  3. Tankujte kvalitní palivo u prověřených čerpacích stanic, v případě benzínových automobilů vždy nejméně s oktanovým číslem určeným pro dané vozidlo.

  4. Pravidelně kontrolujte stav chladící kapaliny a udržujte její množství v optimálním stavu.

  5. Nejezděte s vozidlem stále na plný výkon s pedálem plynu na podlaze, ale využívejte ho jen při předjíždění.

  6. Nevyužívejte zvýšený výkon, dokud motor nemá plnou provozní teplotu.

  7. Vyvarujte se častému rozjíždění na plný výkon.

  8. Pravidelně kontrolujte tlak vzduchu v pneumatikách pro docílení optimální spotřeby a jízdních vlastností.

  9. Po déletrvající agresivnější jízdě dopřejte vozidlu několikaminutovou klidnější jízdu pro dochlazení motoru a turba.

  10. Zejména u benzínových motorů kontrolujte stav zapalovacích svíček a kabelů.




Partneři: E-Chiptuning.cz | PowerTEC - značkový chiptuning | Filtry | Chiptuning SK | Měření výkonu a chiptuning |

Alfa Romeo | Audi | BMW | Citroen | Fiat | Ford | Hyundai | Kia | Mazda | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Opel | Peugeot | Renault | Seat | Subaru | Škoda | VW |



DPF filtry | DPF oprava | DPF renovace | Oprava filtru DPF | Regenerace DPF | Renovace a odstranení DPF | Reseni na DPF |